Annual Insight wordt A-INSIGHTS. To be in the know

13 JUL 2021 08:49 | A-INSIGHTS

Annual Insight schrijft vanaf vandaag geschiedenis onder een nieuwe naam: A-INSIGHTS.

De naamsverandering is onderdeel van de overall re-branding van het bedrijf en adresseert de snelle groei en het verder bundelen van de dienstverlening om een doorlopende stroom aan waardevolle marktinzichten te kunnen bieden, waaronder ook via de Aanbiedermonitor de signalering van de belangrijkste risico's in het zorglandschap.

Met de nieuwe merkpositionering komt ook de introductie van het merkthema: “Be in the know” en een onderscheidende nieuwe visuele identiteit. Co-oprichters Jeroen Lustig and Bart Zirschky; ‘We betreden een groter speelveld met een heldere boodschap: sturen op onderbuikgevoel is uit de tijd. Voor goede strategische besluitvorming in Food & Agri en stuurinformatie met meer grip op aanbieders in het Sociaal Domein, zijn inzichten uit feitelijke data nodig. Onze klanten zijn altijd op de hoogte van wat er speelt dankzij onze insights-as-a-service.’

Over A-INSIGHTS

De wereld wordt overspoeld met publieke data. A-INSIGHTS is de innovatieve data-analyse specialist die daaruit de inzichten filtert waar besluitvormers in de Food & Agri en Public & Health sectoren hun strategische besluitvorming op kunnen baseren.

Meer binnen deze rubriek