Creatief reclamebureau The Locals in Haarlem verwelkomt Flore Hoogendoorn. Als kersverse afgestudeerde begint Flore (23) er deze maand als Junior Social Media en Contentmanager. Ze behaalde in juni haar Bachelor Communicatie en gaat nu bij The Locals de website en social mediakanalen beheren en helpt onder meer met het online activeren van de salescampagne ‘Op steenworp afstand’.
The Locals mikt met deze campagne op bedrijven in Haarlem en omstreken en wil hen daarmee overtuigen van het belang en de waarde van lokale samenwerking. Met ‘Op steenworp afstand’ profileert The Locals zich in de regio Haarlem als hét creatieve reclamebureau voor effectieve campagnes om verkopen te verhogen, diensten onder de aandacht te brengen en naamsbekendheid te vergroten. En dat op letterlijk een steenworp afstand.
Flore werkte naast haar studie de afgelopen tweeëneenhalf jaar als zzp’er en legde zich toe op copywriting, video en social media. Door haar eerdere studie Mediaredactie aan het Mediacollege in Amsterdam had ze organisaties al het nodige te bieden en profileerde ze zich alvast binnen haar vakgebied. Na het behalen van haar Bachelor heeft Flore nu veel zin in haar nieuwe baan: ‘Bij The Locals kan ik mijn de laatste jaren geleerde skills praktisch toepassen. Ik krijg de kans om mij verder te ontwikkelen en ben daar erg blij mee.’