Gekko lanceert vandaag de nieuwe Gekko Uren 4.0 versie app voor mobiel. Met deze grote update kan iedere Gekko gebruiker de eigen agenda synchroniseren met de urenadministratie in Gekko. De nieuwste versie van de app is nu beschikbaar in de Google Play Store and Apple store. En is per direct beschikbaar voor de ruim 120.000 Gekko gebruikers in Nederland, België en Spanje.
Stapsgewijs wordt de app slimmer
Gekko bedient al jaren vele zzp’ers en kleine ondernemers met tools specifiek gefocust op deze doelgroep. De urenregistratie applicatie is meer dan 100.000 keer gedownload. Met de nieuwe 4.0 versie van de Gekko Uren App zijn er een stuk meer integraties toegevoegd die de app meer mogelijkheden geeft.
Chema Valle, CTO en Lead Mobile bij Gekko
“De integratie met de Google Agenda en Apple iCloud Agenda was een veelgevraagde functie van Gekko gebruikers. Het integreren van andere services staat hoog op ons lijstje om het voor de gebruiker makkelijker te maken, in dit geval door uren niet meer handmatig over te nemen uit de agenda. Met deze nieuwe koppeling besparen wij de gebruikers dus weer een beetje tijd en frustratie.”
Onderdeel van de “ontzorgvisie” voor ondernemers
Het combineren van verschillende administratieve functies op Gekko is een bewuste strategische keuze. ZZP’ers en andere kleine ondernemers in Nederland hebben namelijk specifieke eisen voor administratieve diensten en geven aan dat ze nog meer functies willen hebben die ze kunnen koppelen aan hun administratie. De lancering van de Gekko Uren 4.0 moet dan ook gezien worden als de volgende stap om het aanbod van diensten op Gekko uit te breiden en gebruikers te ontzorgen.
Julius Heyning, Chief Commercial Officer bij Gekko:
“Gekko is begonnen als een simpele Bonnen Scan App. Maar dit is in de loop van de tijd uitgebreid met een heel scala aan slimme administratieve oplossingen specifiek gericht op ZZP’ers. Die oplossingen hebben baat bij het integreren van andere oplossingen buiten Gekko, zoals we nu doen met deze agenda integratie. Hoe meer van dit soort koppelingen, hoe meer tijd de gebruiker bespaart en gebruiksvriendelijker het systeem wordt. En dus hoe meer waarde het systeem voor een gebruiker toevoegt“
Achtergrond informatie Gekko
Gekko ( https://www.getgekko.com/nl/tijdregistratie-app/ ) heeft als missie het leven van kleine ondernemers makkelijker te maken. Dit wordt gedaan door het maken van slimme, elegante en betaalbare oplossingen. Het is begonnen in 2013 met de Gekko Bonnen app en is uitgegroeid tot een administratie platform om facturen te sturen, ritten bij te houden, uren te registreren en nog veel meer. Vanuit kantoren in Amsterdam en Barcelona doet Gekko dit voor meer dan 120.000 gebruikers.
“Wij houden ook niet van administratie, daarom maken wij het simpel!”
Dit is een origineel bericht van Gekko
Ga naar alle berichten van deze organisatie.