Semrush en OrangeValley hebben een partnership getekend om de wereldwijde implementatie van SplitSignal, de SEO A/B oplossing van Semrush, te versnellen. De SEO A/B tests zullen bovendien worden geanalyseerd en gepubliceerd zodat deze kennis voor de geïnteresseerde organisaties ter beschikking komt.
In 2021 werd OrangeValley al genomineerd voor de European en Global Search Awards met een internationale SEO A/B case van Hunkemöller. Deze case toonde overduidelijk aan dat het rendement uit SEO verkeer aanzienlijk werd vergroot door SEO A/B testen. De beste variant zorgt niet alleen voor het meeste verkeer maar ook voor de hoogste omzet uit het SEO kanaal. Na deze nominatie is het aantal succescases met SEO A/B testen fors toegenomen waardoor ook de behoefte aan state-of-the-art tooling belangrijker werd.
De European Search Award case van Hunkemöller is hier terug te lezen.
Brian Mosely; Director of Channel sales van Semrush over het partnership: "Semrush is met SplitSignal wereldwijd marktleider in SEO tooling. Wij waren op zoek naar een toonaangevend SEO bureau in Europa voor de ondersteuning van onze klanten met het uitvoeren van SEO A/B testen. Met onze gezamenlijke successen hebben we ons partnership vorm gegeven. OrangeValley ondersteunt ons nu wereldwijd bij de internationale klanten van Semrush om de toegevoegde waarde van SEO A/B testen aan te tonen. Hun input om de tooling nog verder door te ontwikkelen en ze helpen ons pakkende artikelen te schrijven over dit vaak nog onderbelichte onderwerp."
Ortwin Verreck; Managing Director OrangeValley over het partnership."Door de samenwerking met Semrush hebben we naast onze eigen SEO A/B test methodiek nu met SplitSignal beschikking gekregen over State-of-the-art software om SEO A/B testen uit te voeren. Dat is precies waar we bij onze opdrachtgevers behoefte aan hadden. Wat extra stimuleert is dat we nu ook de klanten van Semrush met onze expertise ondersteunen. Het succes betaalt zich zo op meerdere vlakken uit.
Op Friends of Search 2021 zal de Blokker organisatie hun SEO A/B case presenteren waarmee we gezamenlijk de kracht van een goede aanpak en een sterke test platform wederom aantonen."
Wil je meer weten over het SEO A/B testen of Split Signal dan kunt u contact opnemen met Brian Moseley(Semrush) of Ortwin Verreck (OrangeValley)
Dit is een origineel bericht van OrangeValley
Ga naar alle berichten van deze organisatie.