Win een Cub voor je Club!
De coronacrisis heeft veel financiele gevolgen gehad voor sportverenigingen. Omdat een goede grasmat bij veel sporten echt onmisbaar is, organiseert grasmaaiermerk Cub Cadet een fotowedstrijd voor sportclubs. Hiermee valt een professionele zitmaaier ter waarde van 5.000 euro te winnen. Foto’s kunnen tot 15 augustus ingestuurd worden, waarna de drie leukste geselecteerd worden en het publiek zijn stem uit kan brengen.
De opdracht is: stuur een foto met toelichting waaruit blijkt waarom jouw club een professionele zitmaaier kan gebruiken. De inzendingen moeten ingestuurd worden via wineencubvoorjeclub.nl. Het is een pre als deelnemers de foto ook op hun social media zetten met de #wineencubvoorjeclub.
Steun je club
Per club is het mogelijk om meerdere inzendingen te sturen. Iedereen die wil kan meedoen: van sportleden en vrijwilligers tot ouders en supporters.
Professioneel
De stoere, krachtige Cub Cadet Zero-Turn zitmaaier XZ5 L127 kan gemakkelijk grote velden aan, maait precies en efficiënt. Het Amerikaanse merk behoort niet voor niets tot de uitrusting van vele professionele sportclubs wereldwijd, zoals golfbanen en voetbalclubs.
Ga voor meer informatie en deelname naar wineencubvoorjeclub.nl.
ACTIEVOORWAARDEN WIN EEN CUB VOOR JE CLUB!
· Inzenden is mogelijk t/m 15 augustus 2021.
· Per club is het mogelijk om meerdere inzendingen te registeren.
· De te winnen prijs, een Cub Cadet Zero Turn XZ5 L127, is niet persoonlijk maar wordt eigendom van de club die je vertegenwoordigt.
· Stuur per inzending een motivatie mee waarom jouw club een “Cub voor je Club!” moet winnen en upload een foto die je motivatie ondersteunt.
· De selectie die de finale gaat spelen voor Nederland en België maken wij na 15 augustus bekend. Per land worden er 3 foto’s geselecteerd.
· Sta jij in de finale en wil jij de wedstrijd winnen? Doe dan een oproep via jouw social mediakanalen en scoor zoveel mogelijk likes!
· Op 1 september maken wij de winnaars met de hoogste score bekend en mag jij de Cub aan je club overhandigen.
Dit is een origineel bericht van PR Matters