Laser ontharen reclame campagne niet aanstootgevend

26 MRT 2021 13:54 | Cosmetique Totale

Silk Laserclinic herkent zich niet in de kritiek die geuit wordt over hun abri reclame campagne waar 2 dames in lingerie op staan. Er zijn tegenwoordig tal van dit soort uitingen op posters en er is geen naakt op te zien, aldus de laser kliniek in Eindhoven.

Het straatbeeld van Eindhoven staat vol met de reclameposters van de kliniek en dat merken ze bij de Laserkliniek met vestigingen in Amsterdam en Eindhoven maar al te goed. “Naast heel veel positieve reacties en mensen die van onze aanbieding willen profiteren, krijgen wij ook veel klachten over het feit dat de reclame te stereotiep en seksistisch zou zijn. Wij herkennen ons daar totaal niet in. De dames staan in normale lingerie op de foto en hebben een gladde haarvrije huid. Wij willen juist communiceren dat je je niet hoeft te schamen als vrouw en met je mooie gladde benen mag pronken.”, aldus woordvoerder Shannon van der Lans van de hippe laser kliniek in Eindhoven.

Silk Laserclinic in Amsterdam, opgericht in 2016 is in de hoofdstad inmiddels een begrip geworden. Veel BN’ers zoals Fajah Lourens, Carice van Houten, Victoria Koblenco en vele bekende influencers zijn er kind aan huis. In navolging van de kliniek in Amsterdam is er een kliniek in Eindhoven geopend. De reclamecampagne ondersteunt deze opening.

“Met Silk Laserclinic bereiken we een jonge doelgroep, die doorgaans wat minder heeft te besteden, maar die uiterlijk wel erg belangrijk vind. Wij kijken er dan ook naar uit om onze tweede Silk Laserclinic in Eindhoven te openen. Onze ambitie is om laser ontharen en body contouring op een laagdrempelige manier voor iedereen mogelijk te maken.” aldus David Pinto, woordvoerder van SILK Laserclinic.

Over SILK Laserclinic

Silk laserclinic is in 2016 opgericht en heeft 2 vestigingen in Amsterdam en Eindhoven. De laser kliniek voert in een ontspannen setting voordelig laserontharing en body contouring behandelingen uit met hoogwaardige medische apparatuur. De klinieken zijn trendy ingericht en richten zich op een doelgroep tussen de 18 en 30 jaar.

Meer binnen deze rubriek