As of today, Annual Insight will continue to write history under a new name: A-INSIGHTS.
The name change comes as part of the company’s overall rebranding, following its rapid growth and further consolidation of services to deliver a continuous flow of industry insights.
The new brand positioning includes the introduction of the new brand claim: “Be in the know” and a distinctive visual brand identity. Co-founders Jeroen Lustig and Bart Zirschky; “Over the next few years, we will focus on expanding our business internationally. We want to step onto this bigger stage with a clear message: gut instinct no longer cuts it for key strategic decision making. Our clients benefit from always being in the know with our industry insights-as-a-service.”
About A-INSIGHTS
In a world awash with publicly available data, A-INSIGHTS is the advanced data-analysis company that distils insights from all this data to empower its clients – predominantly key decision makers in Food & Agri and Public & Health – in their strategic decision-making process.
Annual Insight wordt A-INSIGHTS. To be in the know.
Annual Insight schrijft vanaf vandaag geschiedenis onder een nieuwe naam: A-INSIGHTS.
De naamsverandering is onderdeel van de overall re-branding van het bedrijf en adresseert de snelle groei en het verder bundelen van de dienstverlening om een doorlopende stroom aan waardevolle marktinzichten te kunnen bieden.
Met de nieuwe merkpositionering komt ook de introductie van het merkthema: “Be in the know” en een onderscheidende nieuwe visuele identiteit. Co-founders Jeroen Lustig and Bart Zirschky; ‘De komende jaren ligt onze focus op de internationale uitbreiding van onze dienstverlening. We betreden een groter speelveld met een heldere boodschap: sturen op onderbuikgevoel is uit de tijd. Voor goede strategische besluitvorming zijn inzichten uit feitelijke data nodig. Onze klanten zijn altijd op de hoogte van wat er speelt in hun sector dankzij onze insights-as-a-service.’
Over A-INSIGHTS
De wereld wordt overspoeld met publieke data. A-INSIGHTS is de innovatieve data-analyse specialist die daaruit de inzichten filtert waar key decision makers in de Food & Agri en Public & Health sectoren hun strategische besluitvorming op kunnen baseren.
Dit is een origineel bericht van A-INSIGHTS
Ga naar alle berichten van deze organisatie.