Amazon, trotse partner van UEFA vrouwenvoetbal, lanceert de gloednieuwe vrouwenvoetbalwinkel: de bestemming voor alles wat nodig is om te trainen, spelen en herstellen, samengesteld door vrouwen, voor vrouwen en meisjes.
Klanten kunnen meer dan duizend kwaliteit producten ontdekken, van meisjes- en vrouwenkleding tot sportvoeding en uitrusting, met snelle, gratis bezorging voor Prime-leden op geselecteerde producten.
Later dit jaar wordt Amazon de thuisbasis van de eerste officiële UEFA Women’s Champions League online winkel, inclusief de merchandise.
Amazon, de trotse partner van UEFA vrouwenvoetbal, heeft zijn gloednieuwe Vrouwenvoetbal Winkel gelanceerd. Vanaf vandaag kunnen vrouwelijke voetbalfans en spelers in Nederland een ruime selectie kwaliteitsproducten van toonaangevende sportmerken shoppen om te trainen, te spelen en te herstellen.
De winkel biedt meer dan duizend kwaliteitsproducten, van scheenbeschermers tot sportvoeding, trainingshesjes tot trofeeën, en sporttape tot koude kompressen, de selectie is door een volledig vrouwenteam samengesteld. Bovendien wordt Amazon later dit jaar de thuisbasis van de eerste officiële UEFA Vrouwen Champions League online winkel, inclusief toernooi merchandise.
Maria Giulia Biguzzi, Hoofd Amazon’s EU Fanshop, voegt toe: “Over de hele wereld zien we een enorm enthousiasme en steun voor het vrouwenvoetbal, met recordaantallen toeschouwers en media-aandacht, en met steeds meer jonge meisjes die gaan voetballen, er is een groeiende interesse en vraag naar voetbaltenues, kleding en uitrusting voor vrouwen. Als trotse partners van UEFA Vrouwen Voetbal zijn we toegewijd om onze kracht te gebruiken om nog meer momentum voor het vrouwenvoetbal te genereren. Onze Vrouwenvoetbal winkel maakt het voor klanten nog makkelijker om toegang te krijgen tot alles dat zij nodig hebben, wetende dat ze een kwalitatieve selectie kopen en dat het snel geleverd wordt, op tijd voor hun volgende wedstrijd.”
Voorafgaand aan de knock-outfase van de UEFA Vrouwen Champions League heeft Amazon een Europese merkcampagne gelanceerd, met echte spelers, die laat zien dat het spelen van vrouwenvoetbal zelfvertrouwen en zelfverzekerdheid op en buiten het veld geeft. Deze lente wordt de nieuwe reclame campagne van Amazon, genaamd ‘The Grit’, geregisseerd door BAFTA-genomineerde regisseur Molly Manning Walker - en oprichter van het voetbalteam Babe City FC - gelanceerd. Het viert de vaardigheid, spirit en pure kwaliteit in het vrouwenvoetbal van vandaag. De voetbalsters spelen een leidende rol en tonen hun passie, vastberadenheid en kameraadschap, op en buiten het veld, de reclame laat zien dat het vrouwen en meisjes van nu zijn. Amazon speelt slechts een ondersteunende rol, met een ruime selectie van kwaliteitsproducten die nodig zijn om te trainen, spelen en herstellen.
Voor meer informatie, bezoek de Amazon Vrouwenvoetbal Winkel
Dit is een origineel bericht van AMAZON | BOBBERY
04 DEC 2024
27 NOV 2024