Het is weer komkommertijd. Dit betekent dat er oneindig veel herhalingen op tv te zien zijn. Een grote frustratie voor veel thuisblijvers én voor vakantiegangers die hun tv meenemen voor regenachtige dagen.
Toch worden ook in de zomer ontzettend veel goede programma’s, films en series uitgezonden. Uit onderzoek van Peil.nl blijkt echter dat zo’n 80% van de Nederlanders niet altijd weet wat er op televisie komt. Canal Digitaal speelt daarop in met haar nieuwe ‘WhatsOnTV’- chatservice. Via de chat geven speciaal geselecteerde tv-goeroes persoonlijk advies op basis van interesses en wensen.
De gratis service is voor heel Nederland, dus niet alleen voor klanten van Canal Digitaal, en is zeven dagen per week bereikbaar (van 09.00 tot 21.00 u).
Hoe werkt het?
1. Je gaat naar https://m.me/canaldigitaal.
2. Je vraagt onze tv-goeroes of zij leuke programma’s voor je weten. Daarbij geef je aan hoe je je voelt en in wat voor type programma je zin hebt.
3. Je krijgt een persoonlijke kijktip die het beste bij jouw wensen en interesses past.
----
Over Canal Digitaal
Canal Digitaal is onderdeel van M7 Group S.A. (hierna M7). M7, gevestigd in Luxemburg, is een van Europa’s snelst groeiende aanbieders van satelliet- en IP-diensten voor consumenten en de zakelijke markt. M7 voert de merken: Canal Digitaal en Online.nl in Nederland, TV Vlaanderen in Vlaanderen en TéléSAT voor het Franssprekende deel van België; AustriaSat/HD Austria in Oostenrijk, Skylink voor Tsjechië en Slowakije; AustriaSat Hungary voor Hongarije. Via dochtermaatschappij M7 Deutschland beheert M7 bovendien de Duitse betaal-tv-platformen KabelKiosk en Mein Fernsehen. Momenteel bedient M7 ruim 3 miljoen kijkers met honderden tv- en radiozenders via satelliet en internet in digitale en HD-kwaliteit. Sinds 2011 biedt M7 haar klanten in Nederland en België ook breedband- en telefoniediensten aan.
Dit is een origineel bericht van Canal Digitaal B.V. / M7 Group S.A.
Ga naar alle berichten van deze organisatie.
24 DEC 2024