ICP breidt dit voorjaar uit met een overname van de portefeuille van zowel Eventfabriek als IDTV+. Hiermee versterkt ICP haar positie in de media en evenementenmarkt met een focus op inhoud. Met maatschappelijke content (strategie, creatie en productie) helpt ICP andere bedrijven om impact te maken. Of het nu tv-zenders, streamingsdiensten, non-profits of commerciële bedrijven zijn, bij ICP staat inhoud altijd voorop.
Eventfabriek is een kei in het neerzetten van een goed en high level evenement. Met daarbij de focus op kwalitatief hoogwaardig AV en entertainment. IDTV+ helpt merken groeien door hun merkverhaal tot leven te brengen. Zij creëren verhalen en ervaringen die deze merken verder helpen. ICP produceert al 25 jaar lang televisie en evenementen met hart voor inhoud. Het nieuwe ICP heeft vanaf nu dus nog meer creatieve en productionele slagkracht.
De samensmelting van deze 3 merken zorgt voor een stevig fundament om zo de huidige klanten nog breder en beter te bedienen op het gebied van evenementen, campagnes en video-content. “Wij hebben zin in de toekomt met een groot hart voor inhoud en de wil om impact te maken”, aldus Edwin Mast en Jeroen Plemp, directie van ICP.
Dit is een origineel bericht van ICP (I Care Producties)
Ga naar alle berichten van deze organisatie.